Things Change.

Bästa frukosten som slår rätt näst intill varje morgon. Havregrynsgröt med hälften vanlig havregryn och hälften rågflingor. Russin, linfrön, solrosfrön, kanel, frukt och mjölk. Och egenpressad apelsinjuice med massa fruktkött. 
 
 
Ni vet, när man vaknar på morgonen och det känns som att man vaknar mitt i en dröm och man kommer ihåg allt. Gjorde det i morse och varje gång det händer känner jag mig så sjukt trött, outvilad och helt groggy. Det är rätt skumt endå. Tycker jag. Sen var drömmen rätt sjuk. Den typ berättade vad som skulle hända idag. Typ hälften av vad jag drömde, vad som hände och vad som sas, slog liksom in under dagen. Då blir jag lite rädd faktiskt. Men mest impad.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MalinM

Living Is Now

RSS 2.0