If I Never See Your Face Again.

Förvånad över att den här sidan ens överlever mina dippar. Vart var vi senaste gången.. kräftskiva ja. Det var ett tag sen. Allt har gått framåt sen dess. Framförallt skolan flyter på i ett rasande tempo. Vi lär oss om barns utveckling och sjukdomar. Vi lär oss att beräkna läkemedel. Och vi lär oss en massa medicinsk teknik. Ge sprutor, ta blodprov, sätta PVK, sätta kateter och linda ben kan jag nu kryssa av min to do-lista. Intressant och roligt och jag kan inte vara nöjdare med mitt val av utbildning.

Jag kan heller inte vara nöjdare med den dagen som nu tar fart. Jag bara älskar tentadagar. En tyngd som smiter från kroppen och kunna släppa en grej man pluggat inför. Idag ska vi visa våra kunskaper i läkemedelsberäkning där det är full pott som gäller för att bli godkänd. Efter tentan tar jag mig hem till Oskarshamn där också Ullis och Alma befinner sig så jag kunde bara inte låta bli att åka hem jag också. Längtar så efter lite bebisgos.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MalinM

Living Is Now

RSS 2.0