A Girl Like Me.

Vanligtvis är helger ganska uppskattade. Uppskattade för att man får vara ledig och för att det helt enkelt inte är en vardag. Vanligtvis är fredagen veckans bästa dag och söndagar mindre roliga av simpla skäl. Den här helgen har inte varit lika glatt välkommen. Den här helgen har varit ett evigt väntande. Ett väntande på vardagen, måndag och tisdag, så jag får reda på förra tentaresultatet, att kommande tentan är avklarad och ett steg närmare sommaren. Men snart är vi där, tiden går fort och därför lever jag här och uppskattar nuet lika mycket som jag längtar till framtiden.

Mors dag också, som jag hoppas alla tar vara på. Det är ingen stor ansträngning som behövs för att visa att man bryr sig. Hade jag varit hemma hade jag troligtvis bjudit mamma på en lagad middag och lite blommor. Nu fick hon ett hemmagjort kort som skickades tidigare i veckan och ett telefonsamtal senare i eftermiddag. Bästa mamma, tänk vad bra man har det.

Och tänk vad dåligt med foton jag har. Ändring till sommaren då kameran åker fram ur garderoben igen.







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MalinM

Living Is Now

RSS 2.0