I Do Not Hook Up.

Okej. Dryga veckan sen sist. Ibland har man bara inte lust.
På dessa dagar har jag, i rätt tidsföljd;
panik-tenta-pluggat, skrivit min första riktiga skriftliga tenta, skrivit denna tenta lite bättre än vad jag trodde jag skulle göra, lunchat med mina Oskarshamnstjejor som fick mig att längta till sommaren, haft helgbesök av Matilda, druckit årets första uteserveringsöl, spenderat mycket pengar på utemat, varit på Sveriges största studentfestival som höll på i tre dagar, slappat och laddat upp inför nytt tentaplugg, varit ute i verkligheten och intervjuat en patient och pluggat alldeles för lite.

Och det är ungefär det jag orkar med just nu.
Helgbilder.













Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MalinM

Living Is Now

RSS 2.0