Party At A Rich Dude's House.

Här sitter jag, 76 minuter för sen. Skulle ju som sagt varit hos Emeli vid typ två men blir som vanligt inte klar i tid, även att jag inte gjort nåt speciellt på förmiddagen. Lite trist men nu möter jag upp dom på vägen till lokalen istället. Känns onödigt att åka inåt stan när vi ska ut hitåt sen igen.

Temat på tackfesten är 90-tal. Ni vet typ Spice Girls, E-type, bodys, blommiga jeansskjortor, pannband och tajts. Hört mycket om folk som ska ha mycket färg och extremt smink. Själv kör jag på raka motsatsen, såklart! Det var ju också under 90-talet som datorerna och internet blev stora. Så hade som plan att klä ut mig till någon sort IT-nörd eller nåt. Nu när jag sitter färdig tycker jag mer att jag liknar en bonde.. men så får det vara. Skillnaden är väl liten. Jag är en bonnig IT-nörd.



Kommentarer
Emeli

Du var så snygg så Malin ;)

2011-05-21 @ 15:23:21
URL: http://emligheter.wordpress.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MalinM

Living Is Now

RSS 2.0