Nitar Och Läder.

Trots att jag sett denna uppsatta bild på toaletten på HUB ett flertal gånger, blir jag fortfarande lika fascinerad varje gång. Är den inte inspirerande så säg.



Ser verkligen fram emot att avsluta den här terminen. Detta av lite olika anledningar men främst kanske för att få en ny basgrupp i höst. Vårt lilla gäng har gått från att börja som 8 stycken till 6 som vi är nu. Det spelar i och för sig ingen roll men vi har inte klickat riktigt när det gäller basgruppsarbete. Vår handledare har frustrerat slitit sitt hår för att försöka få igång oss på mötena men inte med så bra framgång. Att samlas hela gruppen för att jobba på olika arbeten verkar också vara ganska svårt. Ingen verkar jätteintresserad och jag blir så trött.

I höst kommer vi också vara faddrar till nya nollan. Vi hade första faddermötet igår och detta ska bli så sjukt kul. Hoppas på att vad folk säger gällande att det är roligare att vara fadder än nollan och att klassen får mer sammanhållning stämmer. På tal om faddrar har vi ikväll tackfest för våra. Vi ska vara i lokalen vid fyra för att fixa iordning och förfesta med klassen så efter tvåtiden beger jag mig till de finare delarna av denna stad för lite förförfest.  



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MalinM

Living Is Now

RSS 2.0