Marry You.

Ganska otroligt egentligen, hur kul man kan ha åt några människor som är instängda i ett hus. Big Brother förstås. Första gången jag följer det varje dag. Det håller på mellan tio och elva, och så dags är egentligen för sent för mig att lägga mig när jag går upp tidigt på morgonen. Eller tidigt och tidigt. Tidigt som i sju-åtta. Lägger jag mig vid elva har jag riktigt svårt att komma upp på morgonen, blir trött när jag sitter still och är trött tidigt på kvällen. Men trots detta och trots att det går i repris vid sju på kvällen dagen efter och trots att man kan kolla på avsnittet på datan när som, måste jag endå sitta kvar i soffan och kolla på det när klockan blir tio på kvällen.

Lite avis på mamma som var på kurs i Göteborg i dagarna nu och passade på att hälsa på familjen Magnusson. Märta hade vuxit och Kerstin blev glad att se henne och drog i hennes hand för att leka. Bah, jag vill också.

Kerstin på en av våra lekdejter på lekplats.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MalinM

Living Is Now

RSS 2.0