Home.

Nu har jag klarat av min första universitetstenta. I tisdags förmiddag hade vi vår skriftliga del då vi bearbetade ett scenario enligt PBL-processen och kom på frågor. Resten av tisdagen och igår vart det faktasökning och koppling till teorier som gällde och sen plugga in det utantill.



Idag hade vi den muntliga delen och det känns så sjukt bra att ha det gjort. Plus att det kändes som att både tisdagen och idag gick väldigt bra så förhoppningsvis blir det inget mer HEL1.

Efter tentan åkte jag och M hem till Ohamnen. Ska passa på att åka hem så mycket som möjligt nu så länge Kerstin med familj bor kvar. Självklart var också en av de första sakerna jag gjorde att åka ut till dom i Mysingsö. Och där var det full rulle på det lilla livet kan man ju säga. Mysiga tjej.





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MalinM

Living Is Now

RSS 2.0