If It's Lovin' That You Want.

I fredags, direkt efter nattjobbet åkte jag och mamma till Göteborg för att hälsa på bror med familj. Tanken var att jag skulle sova i bilen men det gick ju inte. Har aldrig kunnat sova i bilar och var hur pigg som helst så efter några mil gav jag upp och bytte plats med mamma och körde resten av vägen istället. Hos Fredde och dom sov jag på soffan i vardagsrummet där Kerstin kom och väckte mig vid 6.00 både lördag och söndag. Ni kan ju gissa om jag var trött mestadels av helgen men trots det hade jag en underbar tid på västkusten. På lördag kom även syrran med familj och stannade till söndag. Att ha hela familjen samlad är inget man är bortskämd med så det var sjukt gött.




Kerstin


Alma, Märta


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MalinM

Living Is Now

RSS 2.0