Meet The Stars.

Jag är bra på att ta massvis med kort när jag träffar Kerstin men är lite dålig på att komma ihåg att filma. Det är ju så roligt att ha rörliga bevis på alla roliga grejer hon har för sig. Har dock lite filmer från när vi var där igår och kan inte låta bli att visa upp dom här som den stolta faster jag är. Och det kanske just är för att jag är hennes stolta faster som jag tycker att dom är så härliga men det bryr jag mig inte om. Jag hoppas att dom sprider någon glädje till er andra också.

Så här kommer två stycken från när vi äter lite mellanmål. Klementiner är ju så himlans gott så då är det lätt att bli lite självisk och det hela blir ju lite roligare om man kommer på nya sätt att äta de på. (när man är liten får man leka med maten, så det så )



Är lite skakig på handen... men bara för att jag inte kunde sluta skratta.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MalinM

Living Is Now

RSS 2.0