Let Me.

Jag har länge, länge velat ha martiniglas. Och med länge menar jag länge!! Har gått och spanat efter några som passar min kräsna smak men inte hittat några som känts helt bra. Ganska fantastiskt egentligen, att det finns så sjukt mycket olika varianter av ett glas som egentligen bara ser ut på ett sätt.

Blev väldigt glad när jag på julafton öppnade julklappen från Mathias föräldrar och hittade sex stycken helt underbara martiniglas där i. Sex martiniglas som var allt som jag gått och letat efter. Invigde dessa glas igår ikväll, jag och mamma. En fin liten måndagsdrink i glas som gör att man känner sig som någon högt uppsatt person.
Snacka om vardagslyx!



Kommentarer
S

Dom är perfekta! Vart ifrån?

2011-01-11 @ 17:13:58
URL: http://sofierehnstrom.blogg.se/
E

älskar och läsa dina inlägg, keep going ;)

2011-01-11 @ 18:57:14
URL: http://emmyyy.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MalinM

Living Is Now

RSS 2.0