I Don't Feel Like Dancing.

Första dagen på kursen och jag har redan skippat en föreläsning. Låter väldigt illa men det var det nog inte. Vi skulle ha haft tre föreläsningar men en var inställd och den vi hoppade över skulle ha hållit på i en halvtimma och handla om alla studenters lika rättigheter. Så vi tyckte att det inte var värt väntan och gick in på stan istället där jag fyndade en tröja för 29 kronor. När vi var i Tornby i fredags fyndade jag också en tröja. För 49 kronor den gången. Älska rea!

I eftermiddags fick vi träffa vår storgrupp, basgrupperna och handledarna för första gången. Min basgrupp består av fyra från min klass, två läkare, en arbetsterapeut, en sjukgymnast och gruppen kändes mer än okej så här första gången så det lovar gott! Storgruppen består av fyra basgrupper.

På nollningsschemat ikväll står stadsvandring. Men på grund av att den här kylan och grymma blåsten inte kändes värt det bestämde vi oss för att hoppa det och ta en bastu- och vinkväll istället! Känns ju mycket lyxigare så här på en måndag.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MalinM

Living Is Now

RSS 2.0