Cheers.

Man kan väl säga att jag och Jossan tog igen all tid vi inte har setts på den senaste tiden igår då vi umgicks från klockan 11 till 22. Dagen spenderade vi på Oscars där det var Rödsle Damcup, på Din Trädgård, Pastaköket och Maxi. När KFF hade åkt ut i semifinal efter sudden death hämtade vi upp hennes Mattias med två t och åkte hem till mig. Sen kom också Emmy och Alex och vi slängde ihop lite taco, eller ganska mycket, och päste framför tv:n. Fin dag.

Och just nu har jag en man i en bil någonstans i vårt avlånga land. De hade en hemresa på 10 timmar och där har vi något jag har lite svårt att förstå. Varför spendera 10 timmar i en bil för att komma till kyla och skidåkning när man kan flyga 4 timmar och komma till sol, värme och stränder? Men dom har haft kul och då blir jag glad. Och att det pirrar i min kropp för att min Mathias, med th, kommer hem efter 1 vecka iväg, ser jag som något väldigt positivt. Mister!  





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MalinM

Living Is Now

RSS 2.0