Back To School Again.

Igår hade jag en väldigt konstig dag. Min hjärna och mage var i känslomässigt uppror. Till det bör tilläggas att jag var helt slut hela dagen och trodde flertalet gånger att jag skulle somna sittandes eller börja gråta. Kände inte riktigt igen mig själv och gissade på att jag hade drabbats av en mega-nervositets-smäll. Imorse kände jag mig normal igen men däremot hade en smärre förkylning brytits ut. Nu gissar jag mer på att gårdagens dipp var en förvarning inför dagens förkylning.

Med tanke på att skola och nollning drar igång imorgon kunde tajmingen inte varit värre! Så nu har jag tagit en sväng i den kyliga luften, tagit en varm dusch, druckit massvis med vatten, ätit en het soppa till både temperatur och kryddning och till efterrätt njutit av ett apelsin, en klementin, tomater och en kiwi med förhoppningar om att detta är rena mirakelkuren som gör mig frisk till imorgon.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MalinM

Living Is Now

RSS 2.0