You And Your Heart.

Mycket prat om mys, blommor och choklad idag. Vill också mysa med min andra kärlekshalva till man, men icke. Det vill jag ju i och för sig alla dagar. Har istället laddat upp med Pretty Woman och honungsvatten. Alla hjärtans dag är lite överskattat i mitt tycke men endå trevligt att det finns. Man-myset får vänta till helgen och då har vi några veckor att ta igen.

Helgen då jag tar en väska och beger mig hemåt kusten för att fira samma mans födelsedag och umgås med fina människor. Speciellt Kerstin som mitt hjärta blöder efter. På tal om Kerstin kan vi ju passa på att skänka en grattistanke till Fredde och Malin som har tvåårig bröllopsdag idag.
Tänk vad tiden går.   





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MalinM

Living Is Now

RSS 2.0