Förhoppningar Och Regnbågar.

Idag har jag suttit på föreläsningar mellan 8.30-15.15. Känns som att jag hade kunnat göra mycket mer värdefulla saker än att lyssna på dom. Fick ju träffa klassisarna i alla fall som man inte gör så mycket annars nu med basgrupperna.

En kul sak som hände under en föreläsning åtminstone, var att ett helgbesök klargjordes så nu är de fyra närmaste helgerna planerade med diverse besök och en färd. Ser fram emot allt lika mycket. Något annat jag ser fram emot är morgonkvällen. Då får jag vara med om den första konserten av tre som är bokade det här året. Imorgon kommer jag för tredje gången få njuta av Håkan Hellström på scen. Han kommer till Cloetta Center här i Linköping. Fiffi är mitt ypperliga sällskap och innan blir det lite mat och förpepp med Mican och Sara som också skulle dit. Men först ska jag klara av en skoldag mellan 8.30-17.00.







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MalinM

Living Is Now

RSS 2.0