Bara Dårar Rusar In.

Dagen kunde ha börjat bättre. Vaknade vid tre inatt och det var lögn att somna om. Låg och hostade upp massa slem från förkylningen som kom lagom till nollningen. Dom två veckorna där efter var väl inte ultimata kurera-sig-från-förkylningsveckor så lite av det sitter fortfarande i. Idag har också halsont kommit till.

Skolan var vi egentligen lediga från idag men basgruppen skulle jobba på en biblioteksundervisning till torsdag. Precis lagom när jag ska cykla iväg börjar det snöa! Sen när jag väl kommer fram får vi reda på att vi ska hålla ett 45 minuters långt föredrag på ett seminarie på fredag. Så där fick vi ännu mer att göra.

Blev dock lite gladare när jag skulle cykla hem igen då det var strålande solsken. Solsken som doldes väl där nere på HUB, Hälsouniversitetets bibliotek, som ni säkert kommer få läsa ganska mycket om i framtiden. Nu är jag egentligen alldeles för trött för att plugga. Men ska hitta fakta om stroke och afasi, vilket jag alltid tycker är kul så hoppas jag kommer glömma bort tröttheten.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MalinM

Living Is Now

RSS 2.0