I'll Stick Around.

Det känns som att jag inte har gjort annat än pluggat sen vi började med kursen. Vi har två basgruppsträffar i veckan och vid varje gång får vi ett nytt scenario som vi ska lösa till nästa gång plus en annan redovisning till seminarena på fredagarna. Men så mycket pluggar jag inte. Eller alltså jag pluggar men inte dygnet runt så vet inte riktigt hur tiden kan rinna iväg så fort. Nu ska dock inget vara klart förrän torsdag och fredag nästa vecka så idag har jag haft en pluggfri dag efter timmarna i skolan. Har tvättat och städat av. Gjort fint tills Matilda kommer hit imon för att spendera helgen här. Ska bli så kul!

Helgen som var, var jag alltså hemma i Oskarshamn. Dom dagarna sprang iväg alldeles för fort och hann inte alls med allt som jag tänkt. Hann i alla fall med pardejt med Lisa och Simon, träffa Kerstin, stan och Coffe House med mor, födelsedagsmiddag på Lilla krogen, kalas och Kerstin igen. Som är så glad och duktig jämt. Min fina tjej.





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MalinM

Living Is Now

RSS 2.0