White Limo.

Det är lite ojämt väder i landet för tillfället. Sol, regn och blåst om vartannat. Idag har det i alla fall nästan varit sommar här i Linköping. Imorse när jag vaknade såg det dock ut som att det skulle bli regn. Låg väldigt mörka moln på himmeln så stoppade ner ett paraply i väskan när jag begav mig till skolan. Senare ändrades det till strålande sol och när jag gick hem var det upp mot 20 grader. Mötte folk i t-shirt och har sedan jag kom hem haft utsikt över en man i bar överkropp på gården. Nu glider det däremot in såna där mörka, fula moln igen.

Efter helgen som var har jag nästan en skinande vårren lägenhet. Städat, tvättat och bytt gardiner. Till och med golvlister och dörrkarmar fick sig en törn. Tiden rann ut lite så hann inte med att skura golven. Det får vara tills imon för nu återgår jag till plugget igen.




Anna och jag från onsdagens utång.
Stöld från Malins blogg igen
.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MalinM

Living Is Now

RSS 2.0