Bridge Burning.

Idag är det en härlig vårdag. Just nu saknar jag altanen hemma hos mamma lite extra mycket. En solig dag som den här hade jag bott där ute. Jag hade tagit fram plastbordet och sen hade jag kunnat plugga där hela dagen, så länge solen var framme.

Min balkong här är på fel sida. Vi har inte sol där en endaste minut på dygnet. Så istället öppnade jag vardagsrumsfönstret på vid gavel, drog fram skrivbordsstolen och satte mig och läste om membranpotentialer och aktionspotentialen där. Funkar alldeles utmärkt så länge man bara ska läsa. Om man skulle gå över till att skriva saker blir det värre. Dessutom ligger bara solen på där i några timmar så efter klockan två är det kört!

Så efter att ha suttit i solen med huvudet ner i boken har jag numer en vit hals och ett rött bröst. Det är så läckert så ni borde bli avundsjuka!





Okej, riktigt sådär rött är det inte. Blir lite extra i kortet.



Kommentarer
M

It's amazing :D

2011-04-17 @ 18:19:44


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MalinM

Living Is Now

RSS 2.0