Back & Forth.

Min mamma är rätt virrig och glömsk av sig och det är så många gånger som jag suckat över detta. Har dock förstått nu att jag nog ärvt det beteendet av henne. Tre dagar på raken har jag blivit rädd för mig själv och min snurrighet.

I onsdags hade jag lagt ner ett apelsin i väskan att ha med till skolan. Jag plockade sedan upp apelsinet när jag skulle lägga i något annat för att inte apelsinet skulle ligga och mosas under. Väl i skolan skulle jag då äta detta apelsin och märkte att det låg kvar hemma. Hade alltså glömt lägga tillbaka det i väskan och tiden från att jag tog upp apelsinet, la i den andra grejen och stängde väskan var liksom max 15 sekunder.

Igår köade vi i 3,5 timmar för att få biljett till SOF, en studentfest. Det enda som man behövde till det var Liu-kortet. Efter ungefär halva tiden i kön kände jag, av någon anledning, att jag ville kolla så jag hade plånboken, där Liu-kortet finns, med mig. Självklart inte. Har alltid plånboken med mig till skolan men inte nu. Fick cykla hem och hämta den!

För en tid sedan köpte jag en sån här röd, fin tvålpump till badrummet.



Har inte använt den än eftersom jag hade en annan tvål jag tänkte ta slut på först. Och slut var den idag så då sköljde jag ur den och ställde den på tork för att sedan slänga. Några timmar senare kommer jag på mig själv med att inte hälla i den nya tvålen i den nya pumpen utan i den gamla som nyss stod på tork.



Hällde fort som fasen över det i den nya pumpen och låtsades som att inget hade hänt.





Kommentarer
Andy

Hahahaha, du är för bra du malin! Är så glad att vi träffas snart igen :D

2011-04-15 @ 22:25:24
URL: http://matildautanh.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MalinM

Living Is Now

RSS 2.0