What Goes Around, Comes Around.

Vi har en uppgift på engelskan där vi ska skriva ett CV och sen bli intervjuade av en annan kurskamrat. När jag knåpat ihop ett sådant går jag in på hotmail, skriver några rader och skickar iväg det i ett mail till min kompanjon. Två timmar senare sitter jag på toa och får en uppenbarelse. Bifogade jag verkligen med det där CV:t? Tror verkligen inte jag gjorde det. När behoven är uträttade går jag in på hotmail igen och kollar och nejdå, hade så klart inte skickat med något CV.

Så går det när man har mycket i skallen och inte kan hantera det. Och det man inte har i huvudet.. ja, det dyker upp där två timmar senare. På toan.

För övrigt är M på väg hit från Ohamnen nu. 1,5 dygn får jag behålla honom innan han åker hem och jobbar igen. Mys.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MalinM

Living Is Now

RSS 2.0