Just The Way You Are.

Har befunnit mig i Ohamn den här helgen. Syster skulle komma så då passade jag också på att åka hem, mest för att träffa henne. Så har med andra ord haft några toppendagar med min kära familj.

Jag mötte upp mamma Maxi direkt när vi kommit fram i fredags och sen åkte vi till Pappa. Där såg vi att gravstenen precis satts upp, äntligen. Allt kändes mycket mer verkligt när den var på plats och jag fylldes av massa blandade känslor. Tog med mig Ullis dit idag igen.

Har också hunnit med att gå på IK:s första hemmamatch, träffat Jossan, såg när AIK vann med 7-1 och blev klara för kval till div 2, firat broderns födelsedag lite för tidigt, pussat på Kerstin, ätit kroppkakor och röstat.







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MalinM

Living Is Now

RSS 2.0