Knockout.

Har prov imorgon. Började plugga på det igår eftersom jag inte hunnit tidigare. Har suttit sen dess helt deppig och frustrerad över hur stort det var och att jag aldrig kommer klara det. Sen för en stund sen ringde Nadja och sa att det fanns en brödkorg på Netto. Kort därefter får jag sms av Jossan och dessa två ganska små och egentligen inga speciella grejer gjorde att jag genast omprioriterade allt.

Imorgon kommer Mathias hit. På fredag åker vi till Oskarshamn där jag ska stanna en vecka. Jag får träffa mamma, Fredde, Malin och Kerstin. Jag får träffa familjen Danesten och alla mina tjejer. Jag får träffa mormor och farmor. Ullis och Adnan kommer och vi ska ha kalas. Det är sånt som betyder.

När jag hoppade av logoped bestämde jag mig för att njuta av det här halvåret. Så jag slog ihop skolböckerna och sa att det inte gör något om jag inte blir godkänd på provet imorgon. Jag behöver inte gräva ner mig i det här plugget som inte har någon betydelse sen i alla fall. Livet är för bra för att kastas bort. Så nu åker jag istället iväg till hallen för att svettas lite!









Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MalinM

Living Is Now

RSS 2.0