Tik Tok.

Gårdagen spenderades inte direkt som planerat. Låt oss bara säga att det är riktigt farligt att ha många avsnitt av en bra serie. Fick också uppleva premiären av nackdelen med att bo i lägenhet. Vad som lät som en korvfest ägde rum i grannens lägenhet bredvid mitt vardags- och sovrum. Inte särskilt trevligt när man tänkt ha en lugn och mysig lördagskväll men accepterat då det någon gång kommer vara tvärtom.

Har haft mitt första telefonsamtal med Kerstin där hon faktiskt svarat på mitt prat. Dock inget förståeligt svar då hon ännu är på det obegripliga pratstadiet. Men vad gör det då kfnmcwv mveov är väldigt charmerande.

Ska nu börja med min engelska bok på 300 sidor och kommer förmodligen fortsätta med näsan i den resten av dagen. Tidsplanen är att vara klar med den imorgon vid lunch för att också hinna skriva en rescension innan den muntliga redovisningen. Lycka till Malin.







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MalinM

Living Is Now

RSS 2.0