California King Bed.

Nu hörrni. Har saknat att kunna skriva av mig. Vi har inget internet i lägenheten på grund av något missförstånd när vi beställde nytt abonnemang. Ni ska veta att jag hade det väldigt tråkigt utan internet förra veckan när jag var själv. Tragiskt men sant.

Innan vi åkte från Oskarshamn förra helgen spenderade jag en lång stund av söndagen, själv, på kyrkogården. Det är där jag firar Fars dag. Fixade och trixade och bara stod och njöt av det lugnet som sprids i min kropp när jag är vid Pappa.



I fredags var det dagen vi längtat efter en väldigt lång tid. Då satte vi oss i bilen och tog oss till Göteborg där vi skulle spendera helgen tillsammans med resten av familjen D. Mathias pappa fyllde år i söndags och som födelsedagspresent skulle vi gå på Robert Gustafsson på lördagen. Hade riktigt stora förväntningar och kan lätt säga att de uppfylldes och mer därtill. Sjukt bra kille! Skrattade så jag grät flertalet gånger. Helt galet bra.







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MalinM

Living Is Now

RSS 2.0