Let's Face The Music And Dance.

Alla människor har något eller några saker som alltid gör dom på bra humör. Robbie Williams är något sådant för mig. Jag kan inte riktigt säga vad det är han har eller gör men han berör mig varenda gång. Speciellt när han sjunger förstås. Hans scenspråk, minspel, utstrålning och röst. Framförallt han röst. Spelar ingen roll vad för humör jag är på. Hur deppig, ledsen eller uttråkad jag är. När jag ser han framföra något sprider sig ett lugn och en glädje i min kropp. Det är musikalisk lycka.

Detta hände även när jag tittade på Skavlan på nätet från igår. Där Robbie var med för återföreningen av Take That och där de sjöng The flood i slutet. Har tittat på låten hur många gånger som helst och kan inte dra ögonen från Robbie.

Bild och ljud är en aning osynkat i videon..
För att göra dom rättvisa gå in här och spola till 53.35!





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MalinM

Living Is Now

RSS 2.0