Fight For This Love.

Idag är det mammas dag. 57 stycken tredje november har hon funnits vid liv. Hon smet till jobbet vid sju imorse så har inte grattat henne ordentligt ännu. Har agerat hemmafru här hemma. Började med att gå ut och hissa flaggan. Vet ni att det är helt omöjligt att få upp den enda upp till toppen? Var omöjligt för mig i alla fall. Fyra gånger försökte jag innan jag gav upp och lät den vara bara nästan uppe i toppen.

Har bakat lite också. 1/2 dl bakpulver är ganska mycket. Såg hur det bara blev större och större där inne i ugnen. Trodde ett tag att det skulle välla över men det klarade sig precis på gränsen. Kände mig hemma i Linköping så började hälla upp varmvatten för att diska. Sedan kom jag på att jag var hemma hos mamma som ju äger en diskmaskin. Men ville inte slösa på vattnet som redan fanns i diskhon så ställde mig och diskade allt för hand i alla fall.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MalinM

Living Is Now

RSS 2.0