Cobrastyle.

När man tar kort med blixt på Mathias är det sällan man får ett resultat där han inte ser drogad ut. Hans ögon tål på något konstigt sätt inte kamerablixtar. Hans ögon faller okontrollerat ner och 90 % av gångerna ser han ut som att han när som helst ska kolavippa. Detta är fruktansvärt frustrerande. Väldigt få kort på honom och oss ser okej ut, och då har vi försökt ett antal gånger. För att demonstrera detta kommer här ett bevis. Vi kan ju bortse från att han här dessutom ser olidligt uttråkad ut!

 

MEN, häromdagen kollade jag igenom en bok från Freddes och Malins bröllopsfest förra året. En bok där alla gäster fick ta ett kort på sig själva och skriva en hälsning till brudparet. Det här kortet på oss, gjorde mig väldigt förvånad. På det här kortet ser Mathias ändå rätt bra ut! Han är inte ett helt hopplöst fall trots allt! 



Bland deras bröllopsgrejer hittade jag också det lilla häftet som låg på alla gästers matplats. I det häftet fanns bland annat en beskrivning av alla personer som var närvarande.

Malin Magnusson: syster till brudgummen, föll för hottad S40, tillsammans med Mathias D.

Kan dock hävda att det inte stämmer fullt ut men tar däremot hellre denna än "Oskarshamnsraggare" som gick att läsa på min mans beskrivning!

 



Kommentarer
Fiffi

Fina ni är :)

2010-05-08 @ 11:17:16


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MalinM

Living Is Now

RSS 2.0