Fireplace.

Kerstin har kommit in i den åldern där hon tar efter och lär sig nya saker fort. Varje gång man träffar henne har hon nya färdigheter att visa upp och man blir lika förvånad varenda gång. Hon är min gullegris. Bara hon kan sprida en sån glädje, lycka, harmoni och stolthet i mig. Den yngsta i min omgivning är den som har bäst förmåga att ge mig ny kraft. Mmmm, vad jag älskar min lilla gosiga brorsdotter.

Tar man upp en telefon till örat och säger hallå, hallå tar Kerstin upp Freddes gamla mobil, som numer är hennes leksak, och säger tvndkvn o feong vnof jkpve!!!





Kommentarer
Fiffi gräddfil!

Får jag vara med och leka i sommar?? Jag kan också jollra :D PUSS!

2010-05-30 @ 18:49:44
URL: http://sofierehnstrom.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MalinM

Living Is Now

RSS 2.0