Don't Stop Me Now.

Onsdagar är så himla bra. Skolan börjar inte förräns halv två. Perfekt att få lite plugg gjort innan. Så satte som vanligt klockan på halv nio för att verkligen komma upp i tid. Har dock fortfarande inte börjat plugga. Disciplinen är i botten. Kände mer sug av att börja dagen med träning istället så gick ner, satte på TV:n och började trampa. Den där filmen som var då, självklart var den intressant. Så pass att jag var tvungen att se klart den. Sen har jag plockat lite, gjort mig iordning och kollat lite på datorn.

Sitter och innerligt hoppas att det ska fortsätta vara uppehåll från regn resten av dagen. Så jag tar mig till skolan på cyklen utan att bli blöt. Sen hinner jag säkert hem igen innan jag cyklar iväg igen för att intervjua till min fördjupning. Förhoppningsvis klarar jag allt utan blöthet.

Helgen börjar ordna upp sig nu i alla fall. Fredag blir grillning och Lika par leka bäst med Lisa och Simon. Till lördag gör jag ännu ett försök att samla ihop mina Oskarshamns-boende vänner. Får se vad domen blir denna gång, ger snart upp helt på sant. Söndag är den äntligen dags för Magnus BetnérForum. All tid däremellan måste ägnas åt plugg! Punkt slut.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MalinM

Living Is Now

RSS 2.0