Almost Everything.

Idag torsdagen den 27 maj innebär sista dagen med plugg innan sommaren. Har sista provet imorgon som även är sista dagen i skolan. Hur skönt är inte det? Har pluggat nästan konstant de två sista veckorna. Kommer vara en stor sten som släpper från hjärtat när jag lägger ner pennan imorgon. Sen är det bara att hoppas.



Vi går mot en härlig helg också. Blir säkert lite tolvskillingsmarknad på lördag och sedan gå och gratta Mathias morbror. På söndag och Mors dag ska vi gå ut och äta lunch med mamma och mormor. Senare åker jag och M på vår minisemster till Rom, nej jag menar Gotland. Stannar till torsdag och det ska bli riktigt härligt faktiskt.

Igår var jag och mamma på inredningsparty hos Ida och hennes mor. Massor snygga grejer men lite för hög prisklass för min ekonomi. Fick dock en studentpresent med mig hem, eller ner på beställningspappret så hoppas den kommer innan det är dags för dem att springa ut. På hemvägen var det fin kvällssol, vilket var exakt vad jag hoppats på då jag tagit med mig kameran i förebyggande syfte.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MalinM

Living Is Now

RSS 2.0