No Other One.

Har haft en helt underbar dag i den sommarvärme som varit idag. Hela dagen har spenderats med min underbara familj. Började dagen med några timmar hos Ullis kompis Veronica, hennes man och deras 3-åriga dotter Erin. Efter det åkte vi ut till Gunnarsö och mötte upp Fredde, Malin och Kerstin. Kerstin vandrade runt i vattnet och vägrade gå upp. Vi andra fick turas om att vara med henne där i eftersom vi inte kunde stå ut särskilt länge med det kalla vattnet runt fötterna. Mamma, Ullis och jag åt en riktigt somrig lunch hemma, i form utav sill och potatis. Efter någon timme då Kerstin sovit lunch kom hon och Fredde ut till oss och vi spenderade resten av eftermiddagen på vår baksida. När Adnan och Tobias kommit tillbaka från klättringen i Västervik blev det rabarberpaj och glass.

Hoppas ni känner min lycka genom datorskärmen. Aah, den här dagen lever jag på länge! 







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MalinM

Living Is Now

RSS 2.0