Take You There.

Sjuuukt bra kväll!!
Först inne hos Lisa och jag var lagom när jag åkte därifrån. Till Terazzen där fina tjejer satt! Mer umgänge och mer god dricka. Som sagt, sjuukt bra kväll!! Många människor jag inte träffat på länge! Gillar er allihopa grymt mycket. Speciellt min Lisa med familj, men tror ni redan fattat det efter ikväll. Blev bemött med ett upplyst hus när jag kom hem. Mamma hade somnat på soffan efter en kväll inne hos Roth och blev väldigt förvånad när jag sa vad klockan var! Haha.. tål att upprepas, sjukt bra kväll! Puss!







Kommentarer
fiffi

hahahahahaha. jag gillar sista bilden :D

2010-06-13 @ 19:34:07
URL: http://sofierehnstrom.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MalinM

Living Is Now

RSS 2.0