Start Me Up.

Min syster är hemma på besök i helgen. Egentligen kom de för att klättra i Västervikstrakten och det är där dom har spenderat dagen. Ullis, Adnan och deras klättrarkompis Tobias. De sover här så jag blir ivägputtad till Mathias om nätterna, vilket jag i och för sig inte har jättemycket emot. Imorgon ska Adnan och Tobias tillbaka till stenarna runt Västervik för mer klättring men Ullis stannar här för lite umgänge med oss och det är tur det så jag får mer tid med henne än dessa få timmarna ikväll.

Gårdagskvällen spenderades på ett sätt som förhoppningsvis många sommarkvällar kommer spenderas. Grill, mys och massa snack med härliga tjejer. Mo, Sally, Emmy och Hanna gjorde kvällen toppen.
Nu ska jag sätta mig i Golfen och ta mig ut till Rödsle innan jag blir för trött och istället intar soffan som sovplats.

Försöker lära Kerstin att sparka boll, det ska börjas tidigt vettni.



Vattenpauser får inte förglömmas.



Kommentarer
Fiffi gräddfil!

JAG VILL ME GRILLA! =)

2010-06-06 @ 20:11:20
URL: http://sofierehnstrom.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MalinM

Living Is Now

RSS 2.0