Cool Rider.

Här går det undan ska ni veta. I måndags ringde dom ju om jobbet och jag gjorde min första lärorunda natten till tisdag. Den andra rundan gjordes inatt, alltså natten till onsdag och sen trodde jag att det var allt för nu och att jag skulle börja på riktigt på måndag. Ack, så fel jag hade. Jag kör min första riktiga runda ensam inatt. Får se hur det går. Lär ta lite längre tid en vad vi kört på dom senaste två gångerna men det är ju bara att räkna med som nybörjare. Hoppas bara att jag delar till snälla människor som inte ringer och klagar!

Man kör med egen bil och hade tänkt att låna mammas vilket hon inte hade något emot. Men efter att vi funderat lite på det så är det väldigt påfrestande körning för bilen med mycket stopp och start och så vidare. Också stor risk att man kör in i buskar om man inte vill stiga ut ur bilen vid varje brevlåda vilket jag strongt vägrar. I så fall lär folket få sina tidningar lagom till lunch. Så för att kunna köra avslappnat och inte vara rädd för att repa bilen åkte jag idag lite utanför Högsby och köpte mig en bil. Ett riktigt lammkött ska ni veta. För 3900 som den kostade får man inte direkt någon pärla men den är utmärkt till det jag ska ha den till. Planerar att sälja den i slutet av sommaren och att jag redan fått lite bud på den av Mathias bilnördar till kompisar skadar ju inte heller!



Kommentarer
Jossan

Klart du måste lägga upp en bild på postpärlan! :-)

2010-07-01 @ 21:01:33


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MalinM

Living Is Now

RSS 2.0