Boots And Boys.

Alltså, vad har hänt med den svenska sommaren? Eller kanske detta är en typisk svensk sommar? Regn, rusk och låga temperaturer. Men hur tråkigt är det inte! Specielt denna studentdag som idag har infunnit sig i staden. Jag är grymt tacksam att vi hade så härligt väder med sol för två år sedan när det var vår tur att skrika oss hesa på flaken. Ska nu stiga upp ur sängen och fixa det sista på min bästis gåvor och så blir det lite fika på stan med lite tjejer innan vi beger oss och titta på dom som springer ut. Till sist beger jag mig in till huset på andra sidan gatan och firar tjejen som livar upp den här gamlinggatan lite. Lisa som är en av de absolut bästa i mitt liv! 






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MalinM

Living Is Now

RSS 2.0