Nothing On You.

Skulle precis gå ut och lägga mig i solen när det blev väldigt mörkt i rummet. Tråkiga moln. Har dock inte varit och kollat om det bara är några små eller om det får bli lite klippning av buskar istället för solning.

Jobbet flyter på, varit igång en av fyra veckor nu och ruskigt glad att det inte är längre än så. Trots att jag får största delen av dagen över till annat förstörs ganska mycket av att jag sällan har varit så trött och slö som jag är nu, varje dag. Försöker komma i säng senast 21.00 på kvällarna så jag får runt fem timmars sömn. Sen kommer jag hem lite efter 6.00 och sover till 10.00. Så trots att jag får rätt normalt med sovtimmar hjälper det inte mycket. Timmarna där mitt i natten som jag missar, är nog väldigt viktiga för sömnen.

Det är nästan inte jobbigt alls att gå upp vid 2.00 på natten och åka iväg men när klockan ringer vid 10.00 på morgonen får jag knappt upp ögonen. Varje morgon somnar jag till med en gång efter med radion igång och ligger och halvsover till 11.00. Sen är jag slö resten av dagen och ofta så trött så det gör ont bakom ögonlocken.

Mitt kära lammkött till bil mår inte heller så bra. Körde med den i två nätter, lördag och måndag, sen hände nåt! Den hulkade sig typ fram som om den hade dåligt med bensin och när man släppte gasen så dog den. Mathias och diverse kompisar och pappor har hållit på och pilla med den i två dagar. Igår eftermiddag gav vi upp och skulle åka till verkstaden då den plötsligt börjar gå normalt igen på vägen dit. Sedan dess har den bara hoppat till lite ibland så troligtvis var det vatten i bensintanken eftersom den stått still så länge innan vi började köra med den. Dom hade hällt K-sprit i tanken som en del av försöket vilket man ska göra om det är vatten där i och troligtvis var det också därför den började gå bättre. Förhoppningsvis var det inget större än så.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MalinM

Living Is Now

RSS 2.0