Tease Me.

I torsdags kväll var Mathias och jag och våra päron i Linköping och kollade på världens snuskigaste lägenhet, inget ja tack där alltså. Kom hem vid 22.00, somnade vid 23.00, gick upp vid 2.00, jobbade till 6.00. Mamma och jag hade bestämt oss för att ta en sväng till Kristdala marknad och vara där när dom öppnade vid 8.00 för att slippa gå och trängas i den värsta hettan. Därför sov jag inget när jag kom hem från jobbet på morgonen. Tänkte jag skulle sova på eftermiddagen istället men det blev aldrig av. Fastnade framför lägenhetsletande och för mycket annat roligt händer för att kunna lägga mig och sova.

På kvällen blev det picknick i Ernermar så det blev ännu en natt med tre timmars sömn. Så trött som jag var den natten när jag gick upp för att jobba vid 2.00, så trött har jag aldrig varit förut. Är helt seriös när jag säger att jag knappt kunde hålla ögonen öppna och jag fick anstränga mig för att inte nicka till när jag körde. Kom hem vid 6.00 och sov tills mamma väckte mig vid 13.00. Fortfarande sjukt trött. Fick inte mycket gjort under den regniga och åskiga lördagen igår. Ville ta igen lite förlorad sömn så blev en kväll i soffan, gick och la mig vid 22.00 och sov till 11.00 idag och känner mig mer utvilad än vad jag gjort på många, många dagar.

En sista vecka med jobb har jag nu framför mig och för att slippa denna utmattning ska jag hålla mig till mina tidiga kvällar vid 20.30




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MalinM

Living Is Now

RSS 2.0