California Gurls.

En riktigt bra dag ligger framför mig. Men till en början vill jag att vi ska hylla två betydelsefulla människor. Den snygga Andy som fyller det optimala numret 20 idag!! Grattis!!



Tar ett gammalt hederskort också!



Och min urgulliga mormor som fyller hela respektabla 92 år! Så för att fira henne har vi ett långbord på Lilla Krogen vid 12. Efter det åker jag och Mathias på vår numera traditionsresa till systers hus i Helsingborg där Helsingborgsfestivalen går av stapeln i helgen.



Kommentarer
Andy

Tackar för dom extremt vackra bilderna på mig ;) Och så vill jag tacka för en uuurbra kväll igår!!!

2010-08-05 @ 09:40:30
URL: http://matildautanh.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MalinM

Living Is Now

RSS 2.0