Won't Do That.

Åh, jag är så trött på allt som har med skola att göra, även att jag inte ens börjat med allt plugg som jag skulle ha gjort på lovet än. Och det är kasst! Egentligen är det rena katastrofen. Har ingen aning om hur jag ska hinna fixa till allt på den korta tid som är kvar. Men plugg är inte längre det viktigaste i mitt liv. Plugget är inte längre det jag prioriterar bland det första. Inte nu när jag vet hur fort vardagen kan förändras. Inte nu när jag hela tiden vill göra saker jag tycker om att göra, saker jag uppskattar. Inte nu när alla mina fina vänner är hemma. 

Framförallt har jag väldigt svårt att ta tag i saker som man känner tillhör det förflutna. Ett förflutet man vill gå vidare ifrån. Saker som skulle ha gjorts förra terminen i ämnen som inte längre finns med på mitt schema. Och jag har väldigt svårt att sätta mig med dessa saker eftersom de påminner mig om varför jag har dom släpandes efter mig. Varför jag inte gjorde dessa grejer i oktober och november då det skulle göras. De påminner mig om det jobbiga som jag inte vill bli påmind om. 

Så just nu vill jag bara ha alltihop gjort så jag kan börja med de nya ämnena som startar om en vecka. Jag vill ha en nystart, börja från början. Och jag vill ha höst med ny stad och ny utbildning! 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MalinM

Living Is Now

RSS 2.0