Do You Mind.

Det nya året har successivt lett till några små förändringar. Förändringar som är så kul om det leder till något bra. Efter en tung höst med en stor negativ förändring i fokus känner jag nu att livet börjar vända till något bra igen. En ny termin har startat på Komvux, vilket känns oerhört skönt. Slippa de tråkiga tunga ämnena svenska, engelska och biologi. Svenska och engelska som jag till slut inte lyckades höja mig till MVG i av lite olika anledningar. Nu blir det full koncentration på fysik B där jag hoppas höja mitt G till MVG. Känner redan att det kommer bli tufft. Sedan hoppas jag att de andra ämnena blir som en piss i nilen i jämförelse!

För övrigt så har också Mathias börjat på Komvux. Läser till matte B och naturkunskap B så han har vad som behövs om han någon gång hittar något han vill studera. Det här tycker ju jag är sjukt kul! Han har varit så emot att plugga mer så jag är grymt glad att han ändrat sig. Motivationen blir större när man inte behöver sitta själv med plugget.

Annars så har Kerstin lärt sig krypa, en Andyvisit har börjat planeras in, jag vill se Grease och idag var det en rolig människa som parkerat bilen så nära min att jag var tvungen att gå in genom passagerardörren och klättra över till förarsätet för att komma in. 





Kommentarer
matilda

Planeringen måste vi finslipa lite på snart ;D

2010-01-17 @ 22:19:58
URL: http://matildautanh.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MalinM

Living Is Now

RSS 2.0