Music Of The Sun.

Hade som vanligt klockan satt på åtta. Brukar då vakna trött och seg men idag vaknade jag pigg och glad. Har en pirrande känsla av glädje i kroppen just nu. Det är fredag. M skickade och sa att han åkte från hamnen för typ en halvtimma sen. Musiken spelas och jag springer runt i lägenheten och gör den och mig redo för en jul i Oskarshamn. En tvätt körs i maskinen och dammtrasan glider över möbler och inredning. Har bestämt att lämna hemmet i topptrim för då är det som roligast att åka härifrån samt att komma tillbaka till sen.

Idag ska jag ägna all min uppmärksamhet åt min man, imorgon blir det julshopping och nyårsplanering med Fiffi och på söndag åker vi till kusten! 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MalinM

Living Is Now

RSS 2.0