Funhouse.

Känns lite tomt i lägenheten idag. Mathias, Emmy och Alex har varit här i helgen och vi hade det så bra. Var härligt att ha lite folk runt omkring i rummen. Jag har haft en så mysig, rolig och trevlig helg. Blev lite bortskämd där ett tag, så idag har ytan här känts väldigt stor och det har varit lite ensamt från tre till noll personer att prata med. Som tur är finns det nu lite tomtar här och där som fått sig några ord ibland. Man tager vad man haver så att säga. Det är vid sådana här dagar jag undrar hur länge jag ska behöva gå runt i en för stor trea alldeles själv. Fyra månader har snart gått och det här känns väldigt onödigt.

Dom där ballongerna jag hade till tjejerna förra helgen måste ha varit några riktigt bra sådana. Ser nästan inte ut som att dom krymt någonting. Det utnyttjade Emmy och Alex som försökte smälla ett par.




Kommentarer
Emmy

Tack för en alldeles, alldelses underbar helg min fantastiskt underbara vän.

2010-12-06 @ 21:48:34
URL: http://emmyyy.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MalinM

Living Is Now

RSS 2.0