Cold Case Love.

I år får jag två julaftonar. Bror med familj åker till Göteborg på fredag morgon plus att mamma jobbar kväll. Så vi ska fira imorgon. En äkta heldags julafton med skinksmörgås till frukost, julmat till lunch, julklappsutdelning och gröt till kvällsmat. Mormor kommer självklart och även syster kommer inrullandes från Helsingborg under dagen. Vi har till och med fixat tomte. Mest för Kerstin men det var bra länge sen man var med om en riktig tomte på julen så även jag ser fram emot den dörrknackningen.

Själva julafton kommer se lite annorlunda ut än vad den brukar. Blir lite skinksmörgås med mormor på förmiddagen. Och efter mamma åkt till jobbet vid två tar jag och syster oss ut till Mathias med familj för att vi inte ska sitta alldeles alena. Så ska njuta av morgondagen till fullo och ta till vara på mina två julaftonar.

Jag har knåpat med rim igår och idag så nu har alla människor som får julklappar av mig vars ett. Kan nog dock inte förvänta mig att jag får något rim tillbaka men vad gör det? Att ge är lika kul som att få!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MalinM

Living Is Now

RSS 2.0