Love Is In The Air.

Tog med mig Matilda ut på en överraskningskväll igår för att lite för sent fira hennes 20-årsdag. Började på Coffe House där det snart kommer ett par och sätter sig vid bordet bredvid. Killen pratar svenska med servitrisen men paret pratar engelska med varandra. Efter några misstänksamma blickar säger Matilda att killen är skitlik någon. Tar mig en titt men dyker inte upp några igenkänningstankar om snyggingen i keps, solglasögon och skägg. Kan dock inte sluta att slänga lite blickar åt deras håll då och då. Till slut dyker det upp i huvudet på mig när han spricker upp i ett charmerande leende. Han är sjuuukt lik Alexander Skarsgård!!

Resten av tiden sitter vi och småkikar på dom med täta mellanrum starkt tvekande över att han och en amerikansk tjej verkligen skulle vara i Oskarshamn. Denna tjej som jag inte kände igen över huvud taget. Efter en stund är det dags för oss att gå vidare så vi tar oss till bilen på parkeringsplatsen. Strax efteråt kommer även samma par som vid fiket hand i hand och sätter sig i en Volvo. Och joo, det bara måste vara Skarsgård!

Kanske att de ska till Gotland? Så Matilda skickar sms till sin syster som jobbar vid terminalen att hon ska hålla ögonen öppna. Senare får vi till svar att deeeet ääääär haaaan och hans väldigt kända flickvän Kate Bosworth!När vi senare på kvällen får tag på en dator går vi in på google och kollar bilder på denna kända, snygga flicka. Där och då går det upp för oss att vi verkligen har suttit och fikat, på Coffe House i Oskarshamn, bordet bredvid Alexander Skarsgård och Kate Bosworth.

Jag håller inte någon vidare koll på kändiseliten. Så ska med skam erkänna att jag inte hade en susning om Skarsgårds privatliv. Varken att han är tillsammans med en visst mycket känd Kate Bosworth och vidare hur den pinglan ser ut. Kan däremot dela med mig om att detta par såg väldigt kärleksfulla och jordnära ut. Och snygga förstås!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MalinM

Living Is Now

RSS 2.0