Better Together.

Är numer inne på min sista vecka som Oskarshamnsbo. Dagarna som är kvar kommer springa iväg innan det blir lördag och flyttlasset går. Är givet att träffa alla människor som betyder nu innan, då man sen inte kommer kunna träffas lika ofta. Började i fredags med en hejdå-kräftskiva i Rödsle med Mathias familj, hans morbror, mormor och morfar och min mamma. Idag hade vi min mormor, farmor, faster med man ute hos oss.

Planen för veckan är måndag fika med Hanna, Ida och Emmy. Tisdag med Lisa. Onsdag lunch med Jossan och kvällen med Fredde, Malin och Kerstin. På torsdag åker jag och mamma på en dagsvisit till Linköping. Tar med oss min och Mathias cykel och lite kartonger och lämnar i lägenheten. Känns bra att ta ett varv runt stan så jag hittar till alla ställen jag ska vara på sen. Och på fredag kommer vi åka runt med en släpkärra och hämta upp soffa, soffbord och sängar i affärer och bäddsoffa hos farmor och packa in detta och alla kartonger i två kärror för att vara redo på lördag! Någon dag måste jag också få en dejt med Andy och en fika med Pia och Björne är visst också utlovad.

Där emellan ska några sista grejer inhandlas och ärenden ska uträttas. Mamma och jag ska baka bullar till flyttdagen och göra köttbullar till min frys. Jag ska rensa och packa alla kläder och skor som jag skjutit upp till nu. Och jag ska försöka sova lite. Men kul det ska det bli!

Primadonna i sommarklänning







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MalinM

Living Is Now

RSS 2.0