Cadillac Records.

Idag har jag pluggat. En massa faktiskt. Men har fortfarande en ännu större massa kvar. Vi slutar skolan om en månad. 28 maj. Det är fyra veckor dit. Hur skönt är inte det? Men tills dess ska jag hinna plugga till och göra ett dataprov, två naturkunskapsprov, ett fysikprov och ett fördjupningsarbete i Pedagogisk ledarskap. Visst kommer jag fixa det mina vänner, men dessa fyra veckor kommer jag få spendera i skolböckernas värld.

Lite smutta ångest inför sommaren också. Vad ska jag göra?
Ytterligare lite ångest inför hösten. Har jag verkligen valt rätt?

Idag har jag också, tillsammans med Mathias, sprungit runt i stan och satt upp affischer om Magnus Betnér som kommer till Forum den 9 maj. Tycker verkligen ni ska passa på att gå och se honom. Vi har varit på honom en gång tidigare och vi bokade biljetter så fort vi fick reda på att han kommer hit. Han är grym! Igår bokade vi också, tillsammans med hela familjen D, biljetter till Robert Gustafsson i Göteborg den 20 november. Stand up är bland det bästa man kan gå på!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MalinM

Living Is Now

RSS 2.0