Some Might Say.

Idag är definitivt hösten här. Regnet har trillat ner i princip hela dagen. Känns ju sådär. Blev dessutom måttligt road idag när jag fick klart för mig att det första Lennart-provet äger rum om en vecka, precis på dagen. Samma dag har vi också engelska prov. Med andra ord är det dags att börja plugga på riktigt nu, jag som har myglat ganska ordentligt på den fronten hittils. Borde ha börjat idag men istället har jag efter skolan roat mig med en sväng på stan med mamma, kollat Cypern-bilder som jag igår fick från fam D, laddat upp en massa Cypern bilder på Facebook, betalat kurslitteratur och alldeles nyss klickade jag hem ett nytt objektiv till kameran. Till min stora glädje märkte jag också att jag fått första pengen från CSN så imon ska jag ta tillbaka mina överblivna Euro från Mathias och hockos pockos så är pengarna som försvann på objektivet tillbaka på kontot igen. 
För att fira det och att det är den tredje idag, vilket blir 14 månader, och att det är den fjärde imon vilket gör att jag haft körkortet i två år och prövotiden är slut, firar jag med ett par sommarbilder från, ja just det, Cypern!   





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MalinM

Living Is Now

RSS 2.0