Hey Girl.

Jag har nämnt att jag omformat mig själv till en plugghäst va? Men ska jag komma in på logoped är det bara att go for it.
Jag och Robert fick massa bra kritik efter vårt tal idag, hon var bara tvungen att meddela resten av klassen att det var ett perfekt framförande. Och idag har jag hunnit skriva nästan hela biologin, mer än vad jag trott jag skulle. Så om jag kommer upp i skaplig tid imon hinner jag kanske både skriva klart och börja plugga biologin, skriva engelskatal, skriva engelskauppsats och börja plugga svenskaprov. Om jag har självdiciplin och flyt vill säga. Får nog bortprioritera något av det! 
Framåt kvällningen ska jag ägna hela min själ åt catching up med Andy och senare beger vi oss till Emmy och alla andra mina tjejer och det är sååå LADDAT.   



Kommentarer
Fiffi

GRATTIS!

2009-09-25 @ 21:48:59
Emilie O

Du är så grymt duktig på att hålla tal så fy vad bra det låter när du säger att du vill bli logoped!:)

2009-09-26 @ 13:57:05
URL: http://emilieoo.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MalinM

Living Is Now

RSS 2.0